haha.. Gu va jag älskar dom små liven!!!

Åkte ut till Sara och Robert igår kväll..
Busa lite med barnen innan de va dax för dom att sova.
Liam ville att vi skulle bygga med hans lego.

Och så säger sköningen:

"Alva bara förstör.
Inga tjejer får va med och bygga med lego"
- Men liam, får inte jag va med och bygga då? 
jag är ju en tjej..

Haha, han bara titta på mig jätte förvånad och sa:

"Är du en tjej?"
- ja, va trodde du att jag va?
"jag trodde du va en busunge"

hahaha? Ähhh.. vet då inte hur jag ska tolka detta?
Han förstod heller inte varför jag hade lånat min kompis bil.

"men vart är din kompis då?
 Varför är inte kompisen här och leker med mig?"

hehe, han är så söt!!!

När det va dax att städa upp leksakerna börja liam sjunga:
"städa,stada varje fredag och så varje jul.
Det tycker jag är kul"

Han va så söt så va ju tvungen att filma honom.
Bara de att då glömde han bort "det tycker jag är KUL"
Så låten blev:

"Städa, städa varje fredag och så varje jul.
 Det tycker jag är jul"

Han har ju också kommit på nu hur man tar kort med min mobil.
Hade 50st bilder när jag kom hem och hälften va på väggen. golvet mm..
När bilder gick ju också bra..



Så här kan övriga bilder se ut när en blivande 3åring ska fotografera.. hehe *ler*




Hade en jätte mysig kväll..



Dom små liven *me like* <3<3<3

När barnen lagt sig åkte chips och godis skålen fram.. =)



kolla en lite stund på let´s dance..
men va inte så roligt, så då blev de en film i stället..
"i rymden finns inga känslor"
Bra film..




Stackars mamma och mina 2 bröder ligger i magsjuka..
Svägerskan åkte också på en lindriare variant..
usch för magsjuka.. :S

Måste också säga att de är nått fel på min katt..
Har tvättmaskinen igång.
Helt plötsligt bara raffsa de till på golvet.
Han flög upp i luften.
Upp i soffan, reste ragg, ner igen,
under soffan och där är han nu..
Bara de att efter händelsen börja de lukta konstugt.
Kollar nedanför Soffan och där är en blöt kringskvätt pöl..
har katten pissat på golvet..? hmmm..?
Mycket misstänksamt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0