usch.. inte roligt..

jag säger bara U.S.C.H!!!
jag är inte rädd för spinglar..
Men, när man ligger på golvet bland damm och skit
och ska skrubba under ett skåp och helt plötsigt dyker en 
bamse spindel upp..
tjock stor äcklig sak bara kommer farandes så där..
ja, då är man inte så kaxig :S
Jag roppar till.. AH..
och paula kommer farandes och frågar va det är.
Där sitter jag på golvet och hyperventilerar..
Hon fick skratta lite men hon tyckte nog också att den såg äcklig ut..

precie innan va de en bamsemygga som jaga mig och ville tugga på mig..

Usch för småkryp!!!

Men jag kan säga att jag är glad att de inte va en spindel som va i stolek
med den som är på denna film.
(varnar känsliga tittare, Jag hoppar högt varje gång jag ser den) USCH...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0