Tripp med min namne..

Då har "piff och Puff" vart ute och åkt i Sverige..
Tisdagen började med en tripp mot vinterlanskapet.
Vi tog oss mot snön.. (vi har ju typ ingen snö här hemma)

Men se så fint det är neråt landet :)
Närmare bestämt mot ullared..


Dagen började alltså med en tripp till Ullared.
Lite överskattat måste jag säga. Men det va ju kul att bara komma iväg.
Göra nått annat än att bara va här hemma.
och vist har vi haft roligt :)

Vi bodde sen i Habo hos min Faster och Farbror.
Så jag fick busa lite med min lilla kusin.

Denna dag har spenderats i jönköping.
Vi åkte hem till en av mina vänner där nere.
Min kära Emms.. Det va jätte roligt att träffa henne
Va även jätte roligt att ha med Hanna där nere,.

Hon fick gosa med en av Emms "hund"




Dåligt av mig, jag tog med kameran men tog jag nån mer bild?
Nej, jätte dåligt av mig!!

Men dessa två varelser fick jag och Hanna gosa med idag
*me like*
Tror att både jag och Hanna är sjukt sugna på att skaffa hund nu.
Vill verkligen ha en egen hund.


Avsluta med A6 och Ikea.
Sen när vi kom tillbaka till k-holm va de lite onsdags mys
med cicci och Carro :) tusen tack..
.........................................................................................................

Tack till Emms för gott fika och trevligt fm sällskap


och Tusen tack till Hanna för dessa 2dagar.
Hoppas på att de blir fler sånna här trippar..
Behövligt och såååå grymt roligt..

tror jag och Hanna får ta lite nya bilder snart..
dom här börjar kännas gamla.. hehe ;)

Imorgon är de tillbaka till verkligeheten igen..
2roliga dagar har de vart. lite shopping och mycke skratt och surr..
så de ska va ;)

Mycke tokigt är man med om.
Ett upprörande släp som inte finns.
FlodaLA. (jag som inte kan läsa)
Alfapet-Ann "kan du inte lägga så lägg nån ting annat"?
Hanna lite kaxig. va är inte då bättre än att va inärheten av "kaxholmen"

Som sagt.. många goa skratt blir de.. jag gillar´t


Kommentarer
Postat av: Lu

Tusen tack för två kanon dagar, jag är så nöjd!! Jag blev helt förtjust i en chihuahua kan du tänka dig hahaha.. Schäfern också förstås..



Kramar

2011-12-08 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0