Övernattning hos Moster..

Då va de dax...
Liam och Alvas första övernattning hos Moster..
hehe, ni skulle vart med. Liam va upp i de blå när han kom innanför dörren.

"vet du Hanna, Vi ska sova hos dig. jag ska få sova på en madrass.
och ikväll är de bara du, jag och Alva. och vi ska ha fredagsmys"

Fredagsmys på en lördag?
Kan säga att vi hade riktigt mysigt
jag, barnen, Lotus och så kom min lilla kusin Elin på kvällen.



Riktiga busungar.. Glada barn som fick sova hos moster.. STOLT..

Ju mer jag har barnen, ju mer förstår jag vilket ansvar de är att ha barn.
Men oj va mycke kärlek man får av dom små liven.

Men jag har en sak jag måste lära dom = SOVMORGON
va uppe 3ggr på natten. 2ggr och kissa liam och en gång med alva.

05:00 "Nanna" då vakna alva och Va jätte pigg..
men hon fick då försöka somna om i min säng.
06:30 sticker ett huvud upp från golvet "Hanna får jag också sova hos dig"

Sova va ju synd och säga.. båda barnen tok pigga.. dom ville ju inte sova..
Så de va bara att traska upp..

kom ju massor av snö.. så va ju tvungen att ta med barnen ut en stund. :)



Mina "3 barn" ;) En härlig söndagsmorgon..


Kommentarer
Postat av: Sara

Så fina kort Norpan!!! Dom hade haft jätte mysigt hos bästaste moster, och dom pratar mycket om sin Nanna : ) Och ja du får gärna lära dom vad sovmorgon är för själv har jag ju inte lyckats ännu på den punkten : )

Älskar dig syster yster, kram kram!

2011-12-20 @ 14:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0