hur spännande kan detta bli?

Hela tiden uppdaterar man vad man gör och vad som händer.
Ibland funderar jag på vem igentligen som orkar läsa om mina dagar.?

Fredag - Låg på soffa. (spännande)
Kanske inte men oj så skönt det var att bara va.

Lördag - Låg på soffan.. (spännande)
Nej, Men väldigt skönt.. Va ute en sväng och lufta lungorna.
Då de blev en fika på sultans med Ira. Mycket trevligt.
Sen blev de soffan och Så mycke bättre..
Måste säga att ibland behöver man bara va..
och det är faktiskt skönt!

Söndag där emot va de full fart.
Då jag va ute hos sara och Baka..
Måste säga att det är väldigt roligt och baka med små barn.
Alva som vägrar lämna ifrån sig sin deg..
Jätte roligt att sitta och klappa på.
Liam som sitter och säger:
 "jag vet inte hur man gör"
Man visar hur han ska göra och han säger då:
"så vill inte jag göra"
Hmm.. ja då är de inte lätt..
Men efter mycke om och men så blev de ju några kluttar ;)



Roligt att baka..
Grymt gott blev de.. Mm, mm, mmmm.. :)

Haha, jag älskar liam.
En riktig sköning. han kommer fram, tittar på mig och säger:
"Hanna, tycker du att jag är snygg"
klart ungen är snygg.. se så snygg han är.. hihi ;)



Senare på kvällen kom även mina kära bröder.
Väldigt mysigt med en syskonkväll..
Pizza, fruktsallan och filmmys.. En riktigt härlig söndag!

Bjuder på en gamal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0