Roadtrip

Tisdagen den 2a Augusti fick Jag, Anna och Mallan
för oss att göra en liten spontan roadtrip.

Dessan, Alec och deras mamma åkte ner till Varberg på måndagen.
Så vi bestämde oss för att åka ner till dom och sov där en natt.

Det va en riktigt bra spontantrip. Det va roligt!
Finns många fina ställen i sverige måste jag säga.
Tur med vädret hade vi också. =)

Jag ägde på minigolf *nöjd*

Bjuder på lite bilder:


Konsentrerad?

Trött?

Själv blev jag bänkad i baksätet på min egen bil :p

Vi stanna i jönköping  och fika, så jag fick uppleva lite gamla minnen..







Framme i Varberg vid havet!
"proffsen" ska visa hur man spelar :p


En liten biltur i varberg =)

På kvällen Grilla vi.
Här är Dessan pratandes med grillen :p

Det gick ju så där för oss att grilla :p

Minigolf.. där hitta Dessan sin nya "kille" :p



Resultatet efter minigolfen.
1a - Jag, 59p
2a - Dessan, 67p
3a - Alec, 68p
4a - Anna, 71p
5a - Mallan, 72p
6a - Mamman, 75p

Måste säga att jag är rätt nöjd. gick riktigt bra för mig.
Dom försökte psyka mig med allt möjligt. men den fungera inte.. hehe ;)

Skeda?


Onsdagen
Blev de lite stekning innan vi sen åkte vidare.
Stanna då till på ullared innan vi åkte hem..

Båten heter Anna..



Måste säga att de va en riktigt bra och rolig trip!!! *me like*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0