Fallskärmshoppet.

13/8-2011
säger bara:
 Det går inte att beskriva, måste upplevas!
AWESOME!!

Måste säga att det va en mycket bra födelsedagspresent.
Jag va orolig och nervös i onödan.
Minne för livet. Skulle lätt kunna göra om de!!
Såå grymt coolt. Så fränt, såå häftigt.. Riktigt roligt!!
























Jag va ju då först ut. Det va jag och 7grabbar i planet.
Trivdes rätt bra där ;)
Han jag hoppa med gav mig en glad överaskning på planet.
"Du kommer få 500meter till det inne bär 10 sekunders mer falltid."
Ja, vad säger man? Tack?

Hoppa ut från 3500m höjd.. föll i 200km/timmen.
Det va grymt!!
Sen när han fäller ut skärmen så blir allt helt tyst..
Så härligt att bara falla.. utsikten man fick se..
Jag är verkligen helnöjd. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0