Det va den helgen...

Då är helgen snart slut och jag borde sova för länge sen!!
Känner mig faktiskt duktig!!
Lördags sprang jag 5,5km och Idag har jag cyklat 2,3mil på morgonen 
+ spelat innebandy i en timme på Em med svägerskan och 6st till..
Det va riktigt roligt att va med och spela igen!!
"en vessla på planen" ;)

Men mellan träningspassen har det blivit en del fika.
Hade först Hanna Lu här. När hon gick va jag fortfarande sällskapssjuk.
Så då bjöd jag hem Pappa och lillebror på fika. Där efter Innebandy.
Sen hem till storebror och svägerskan, där jag fick lite mat i magen ;)
Måste säga Mickes köttfärsås! Såå grymt god!! *me like*
Vi spela sen lite spel. Kom 2a 2ggr på Yatzy utan att få nån Yatzy. :p
Men bästa är faktiskt när micke förlorar.. För han är jämt så kaxig :p

Jag vill verkligen inte upp och jobba i morgon!
Ingen ting känns eller är som de brukar...

Men nu börjar en ny vecka, en ny dag med nya utmaningar
helt enkelt nya tag.. Allt blir va man gör de till!!
Därför bestämmer jag här med att det kommer bli en grymt bra dag!
För det är de jag vill ha =)

Hej hopp// Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0