Solen =)

Vilken underbar dag. Så gymt skönt väder.
Synd att man jobba kväll bara. så man inte kunde va ute mer..
Men vi tog med oss våra kaffekoppar ut på fikarasten och satte oss i solen.
Hur skönt som hellst =)

Det har vart en bra dag tills efter jobbet.
Jag och Anna fick för oss att vi skulle åka till PS och sola efter jobbet.
Det fanns en ledig. nästa skulle ta nästan 10 min.
Anna sa att jag kunde gå in så länge.
men jag satte mig snällt brevid och vänta.
När tiden nästan va slut bestämde jag mig för att gå in i den som va "ledig"
Så jag mata på med 40 kr vilket gav 13.20min.
tog tag i hantaget och vad händer?
Det va ju LÅST!! Men bra där.. 
Fint irriterande.. samtidigt som jag skratta åt hur dumt de blev.
Men så sa jag till Anna att "nu skiter jag i de här. ska aldrig mer åka hit".
Så då åkte vi där ifrån. Anna fick sig iaf ett riktigt gott skratt.. bjuder på den.
40 kr fattigare utan sol.. Grrr..

Men jag fick ju god mat hemma hos frida iaf så efter de kändes de bättre ;)

hehe.. Lite roligt..
Fel färg när man är i närheten av vita katter :p






Kommentarer
Postat av: Sara

Toker!

ja inte hade jag bjudit dom på 40 kr bara så där, hade ringt någon och klagat. sån klimakteriekossa är jag hihi : )

Kram kram

2011-04-16 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0