Nöjd :)

Måste säga att jag nu känner mig riktigt nöjd.
Är nästan lite stolt över mig själv...

Det var ju då idag min matlagningsdag igen.
Jag ville ha nått lätt och smidigt och lill lördag som de idag är så blev de idag TACOS.
Det smakade sjukt bra.



Efter maten åkte jag med Anna till Pappa där jag hämta min cykel.
Nämligen så att jag och Dessan cykla ner till gymmet.
När vi kommer fram är de stängt. Pga disco.. HALLÅ?
Kul att man betalar för nått som man inte kan utnyttja när man vill,
utan helt plötsligt är de bara stängt.. Detta gillades inte.
Dessan frågade om vi skulle ta en promenad i stället?
Men jag kom ju på den smarta iden "vi kan väl ut och springa"
Men lika snabbt som jag sa de så ångra jag mig.
men dessan nappa på en gång.
Bara de att jag blev ju svettig och trötta av bara cykel turen. :p

Men hade jag sagt de så..
Vi möttes upp i korsningen borta vid mig.
och så börja vi springa.
jag tyckte vi kunde springa rundan som jag brukade springa.
(Den viste jag ju att jag orka.)
Men Dessan fick då för sig att vi skulle springa djulörundan.
och börjar med att springa mot gatstuberg.
"men herre gud Dessan. jag orkar ju aldrig springa så långt"
Men dessan va så söt och sa att "du kan stanna när du inte orkar längre".
Det va ju bara de att om inte Dessan stanna så ville ju inte jag stanna.
Det roliga är att hon kände likadant. hon ville inte stanna om inte jag gjorde de.
Med tacos i halsgropen pinna vi på.. det blev en bra bit.
Jag är riktigt stolt över mig själv.
hade de inte vart för tacosen som jag sprang och rapa upp hela tiden
hade jag lätt sprungit hela vägen.
Hade riktigt mycke spring och pigga ben..



S= start
X till X de röda första stoppet.
Passa då på att strecka ut vaderna..
Så gick vi upp för backen innan vi sen sprang uppe på åsen.
Nästa röda streck gick vi..
efter en fin avslutande ruch avslutad vi med en skön avkopplande nedvarvning = gång.
Synen i slutet va fint suddig samtidigt som det kändes som man hade spring kvar i benen.

De gröna är rundan jag bruka springa. som tar ca 20min
en viss skillnad.

Jag orkar vist mer än va jag tror.
skönt att ha nån med sig. blir lixom peppad av de.
Så tack kära Dessan för dagens tränings-pass

I morgon är tanken:
Gym kl 10 med Anna och Mallan
sen fotbollsträning kl 18.
Är ju ledig i morgon..
Men är nu lite fint mör..
Få se va min kropp säger i morgon om de?
Vet nu en som kommer sova riktigt gott.. ;)


Kommentarer
Postat av: Mallan<3<3

Duktiga flickor :) Det gjorde ni mycket bra. Nästa gång vill ja följa med hihi <3



Kramiz

2011-04-20 @ 23:44:57
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: Dessan

Ja det gjorde vi riktigt bra :)

Klart Mallan du ska med nästa gång, vi kan börja nästa vecka när Hanna ligger i solen och steker ;)

Puss

2011-04-21 @ 08:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0